Wędrowiec



Choroba objęła całą wioskę i to ja zostałem wybrany by sprowadzić Asteriusa, ucznia Asklepiosa, który opanował sztukę leczenia pochodzącą z Natury. Wiedziałem że odnajdę go w Mrocznym lesie, lecz niewielu się tam zapuszcza. Lecz nie mam wyboru...
A jednak to on znalazł mnie - wywęszyły mnie jego wilki. To zadziwiające jak zwykły uzdrowiciel mógł posiąść zdolności oswajania zwierząt.
Musimy wrócić...
Wędrowcy to znawcy sił natury. Przemierzają cały świat wraz ze swoimi oswojonymi sprzymierzeńcami i dzięki zgłębianiu tajemnic jakie skrywa Natura - potężna siła pozwalająca zarówno na dawanie życia jak i jego odbieranie. Wszędzie gdzie się pojawią dzielą się wiedzą dotyczącą leczenia. Odnowa czy Serce Dębu ty tylko podstawowe z ich umiejętności opanowane do perfekcji. Magia Natury pozwala na oswajanie dzikich stworzeń a nawet Nimf - duchów lasu, by służyły naszej sprawie

by Mniichu

Rozpiska umiejętności, jak one działają oraz ich ocena w walce



Odnowa (Regrowth)
Przywraca zdrowie twoje bądź wybranego przez ciebie sojusznika. Przydatne, gdy uda się na tej umiejce za pomoca itemów wycisnąć -100% czasu regeneracji. Pomocny w tym jest modyfikator Przyspieszony wzrost (Accelerated Growth), który zmniejsza czas. PozoZwykle korzystają z tego magowie, gdyż inni radzą sobie bez niej całkiem dobrze. Ulepszając tą umiejętność, można zakupić Przyspieszony wzrost (Accelerated Growth), co zmniejsza czas ładowania się Odnowy. Kolejny dodatek o nazwie Fala Odnowy (Dissemination) powoduje, że podstawowa fala odbija odbija się i leczy kilka celów naraz. Jest cool, jeśli jesteśmy w drużynie i chcemy wszystkim przywrócić zdrowie za jednym razem.



Zew Dziczy (Call of the Hunt)
Magia = pomocnik. Natura oferuje nam na początek wilczki, a potem nifmę, której opis znajdziecie niżej. Co do wilków to są one podstawą magów na zwierzęta, gdyż potrafią nieźle zaleźć za skórę. Na wyższym poziomie można max trzy wilki przyzwać, które będą posiadały duży unik na pociski oraz na atak. Pierwsza synergia w postaci Kiereszowania (Maul) pozwala wilkom zadawać obrażenia kłute, wywoływać krwawienie oraz redukować zdrowie przeciwnika. Kolejny upgrade w postaci Instynktu Przetrwania (Survival Instinct) pozwala wilkom dłużej wytrwać na placu boju, podnosząc ich obrażenia oraz pochłaniając te zadawane przez przeciwnika, kiedy zdrowie naszych podopiecznych spadnie poniżej niebezpiecznego poziomu. Ostatnie i najlepsze ulepszenie zwane Siła Watachy (Strengt of the Pack) pozwala wilkom poprzez ich wspaniałe wycie zwiększyć obrażenia, regenerację energii, szybkość całkowita oraz ilość zbroi dla wszystkich sojuszników będących w naszej drużynie - wliczając nas. Pamiętajcie tylko, by dbać o wilki, a one się wam odwdzięczą.



Serce Dębu (Heart of Oak)
Ta umiejętność to właściwie wizytówka mistrzostwa Natury. Zapewnia super kopniak do zdrowia oraz zwiększa szybkość całkowitą. Po dodaniu do tego Spokoju Wody (Tranquility of Water) dostajemy szansę, że koszt many potrzebny do rzucenia czarów zostaje zmniejszony o połowę. To akurat jest badziew, ale ostatni upgrade w postaci Trwałości Kamienia (Permanence of Stone) zapewni nam dodatkową ochronę przed żywiołami. Umiejętność bardzo przydatna na polu bitwy.



Plaga (Plague)
Jedyny czar ofensywny z tego mistrzostwa, ale jaki potężny! Na początku może redukować zdrowie przeciwnika oraz co najważniejsze - potrafi się przerzucać na okoliczne stwory, jeśli do zarażonego podejdzie jego kompan, a do niego kolejny, do niego kolejny itd. Upgrade w postaci Zmęczenia (Fatigue) spowalnia wrogów, czyniąc z nich łatwy cel do eliminacji. Ostatni upgrade o niewinnej nazwie Podatność (Susceptibility) zmniejsza odporności na żywioły i obrażenia każdego, kto zarazi się tym paskudnym choróbskiem. Szczególnie przydatne przy eliminacji całych oddziałów wroga - jednego zarazimy i po chwili wszyscy są chorzy.



Ochrona Cierni (Briar Ward)
Wokół postaci gracza wyrasta krąg krzaczków, przez które wróg musi się przedrzeć by dorwać bohatera. Co dziwne, jak włączymy krzaczory, potem wróg zacznie je atakować a my sobie spokojnie wyjdziemy z tego niby - lasu, to przeciwnik dalej będzie atakować krzaczki, czyli jak widać można je używać - na upartego rzecz jasna - jako przynętę. Jak chcemy rozwinąć ciernie, to na początek możemy dodać Pokrzywę (Stinging Nettle), która podtruje każdego, kto zechce zaatakować naszą barierę. Niestety, taki kontratak jest słaby jak diabli i zwykle inwestuje się w niego, by mieć potem dostęp do Saktuarium (Sanctuary), które zwiększa regenerację many i zdrowia oraz pochłania obrażenia, co czyni z krzaków barierę ciężką do sforsowania. Umiejętność bardzo przydatna w walce, lecz tylko dla magów. Wojownicy zwykle jej nie potrzebują.



Leśna Nimfa (Sylvan Nimph)
Druga istota możliwa do przywołania z Natury. Zwykle używana na postaciach pod pety. Ta istota strzela do wrogów z łuku, zadając obrażenia kłute oraz redukując ich zdrowie. Z miarę rozwoju umie też omijać część nadlatujących pocisków. Pierwszy modyfikator zwany Zarośla (Overgrowth) pozwala jej absorbować odrobinkę obrażeń oraz dodaje sporą szansę na dość słaby kontratak obrażeniami kłutymi. Zakupując tę umiejętność, dostajemy możliwość inwestycji w Gniew Natury (Nature's Wrath), dzięki czemu strzały leśnej nimfy są nasycone atakami żywiołów oraz mogą się przebić przez wroga i lecieć dalej, rażąc kolejne cele. Dla wojaków nimfa się w ogóle nie przydaje, ale dla magów miłośników zwierząt jest spoko.



Odświeżenie (Refresh)
Jeśli uważasz, że umiejętności za wolno się ładują, to zmniejsz ich czas ładowania. Odpalając tę umiejętność, znacznie skracasz czas regeneracji umiejek. Im wyższy poziom Odświeżenia, tym więcej możesz sobie zregenerować swoje zdolności. Przydaje się szczególnie dla niecierpliwych graczy.

 

Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Facebook Google Live Reddit Tweet This Favourites
URL:
BBcode:
HTML:
Facebook - Lubię To:


Komentarze
15221 #1 Cure Twilight
dnia grudzień 29 2012 11:49:05
Uwielbiam naturę Uśmiech! Odkąd gram w TQ, nie miałam postaci, która by nie posiadała tegoż mistrzostwa ;].
 
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 100% [1 głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [0 głosów]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
 
Shoutbox
Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 04.01.19
Żyjmy !


Awatar Piterus Piterus jest OffLine - 03.12.18
Test Szeroki uśmiech


Brak Awatara mayhem18 mayhem18 jest OffLine - 22.11.18
Przydał by sie TQ Defiler ale na androida


Awatar Serena Serena jest OffLine - 20.09.18
Witam Jak za pomocą programu Paint wkleić do fotki fragment tła tak by nie było widać brzegów wklejania czyli by fragment wtopił się w fotkę? Na razie to wygląda jak łata. Pozdrawiam


Awatar juluneczek juluneczek jest OffLine - 24.07.18
Jest dużo edytorów online,np. zmniejszacz . pl :wrzucasz oryginalne zdjęcie->określ wymiary[100x100]->w
ybierasz jakość[jeśli plik wyjdzie za duży to zmniejzasz]->odznac
zasz znak wodny->wyk


Awatar Serena Serena jest OffLine - 23.07.18
Tak wiem ale w programie Paint przy opcji zmiany rozmiaru fotki są wartości w pikselach i procentach UśmiechZawsze mam problem z ciężarem pliku.


Awatar juluneczek juluneczek jest OffLine - 23.07.18
Kliknij prawym -> właściwości -> sczegóły, i tam masz wymiary obrazka


Awatar Serena Serena jest OffLine - 22.07.18
Witam Panowie kto mi powie 14,65 KB ile to cm? Zrobiłam nowy Awatar 14,6 KB i nie wchodzi . Zaraz mnie coś trafi Pozdrawiam


Brak Awatara Bazyliszek1991 Bazyliszek1991 jest OffLine - 29.05.18
Oficjalnego spolszczenia nie ma, ale jest fanowskie które jest bardzo dobre i pokrywa praktycznie 100% tekstów z gry.


Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 12.05.18
W ogóle GD jest wreszcie po polsku?


Aby wysłać wiadomość musisz być zalogowany.

 
 
 
IRON LORE ENTERTAINMENT and the IRON LORE LOGO are either registered trademarks or trademarks of Iron Lore Entertainment, Ltd. in the United States and/or other countries, used under license.
GameSpy and the "Powered by GameSpy" design are trademarks of GameSpy Industries, Inc. All rights reserved.
THQ Nordic and the THQNordic logo are trademarks and/or registered trademarks of THQ Nordic GmbH. All rights reserved.
All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.