Mściciel



 

Mściciel - na dźwięk tego słowa każda bestia umyka. Śmierć i pożoga są jego atrybutami. Oprócz świetnego posługiwania się łukiem i włócznią mściciel potrafi dać wrogom nieźle popalić - tu jego zapalające strzały dobrze się sprawują. Ziemia bardzo ładnie podnosi obrażenia oraz umożliwia wezwanie na pomoc monstrum z serca ziemii, które stanie w naszej obronie i przejmie na siebie gniew wrogów, co nam pozwala wszystkich powystrzelać jak kaczki na strzelnicy. Lecz pamiętać należy, że zabawa tą postacią nie jest przeznaczona każdemu i tylko najwytrwalsi będą mogli się tym bohaterem posługiwać.


Kalkulator umiejętności
http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mastery=Avenger&master1=7&master2=1&sa=21&m1=32-0-11-6-12-12-6-0-8-0-0-8-12-0-8-10-6-0-6-12-6-0-0&m2=32-1-0-8-1-0-0-1-16-0-0-8-0-0-0-1-0-0-12-8-0-0

Co na początek a co na koniec
Ano najlepiej zainwestować w to

Dla niewtajemniczonych dodam, że przedmiot w 100% legalny, bez żadnych wymagań i postacie na 1 lvl mogą go nosić. Wypada w tajnym przejściu na epicu.
Co do umiejętności to jak wiadomo gdy zaczynamy grę, to początkowe poziomy idą błyskawicznie, więc może wykorzystamy ten fakt i zamiast inwestować w wszystko po trochu lepiej zakupić coś, co pozwoli szybko eliminować od razu całe tabuny wrogów. W przypadku tej postaci ciężko jest mi się zdecydować, co należy wybrać na pierwszy ogień. Wydaje mi się, że należy zaopatrzyć się w łuk i jak najszybciej postarać się rozwinąć na maxa umiejętność Łucznictwo (Marksmanship) razem z jej modyfikatorami, co przekształci łuk w istne narzędzie zagłady. Dodatkowo można jeszcze Obserwację Zwierzyny (Study Prey) zakupić bez żadnego ulepszenia i dzięki temu myślę, że każdego rozkminicie bez względu na to, czy to będzie Tyfon czy zwykły satyr.

A co potem? Ano potem to inwestujecie w umiejętności z kalkulatora wyżej pamiętając o ważnej rzeczy - by zakupić je do połowy. A to dlatego, że lepiej jest, jak postać ma wiele umiejętności gorzej rozwiniętych aniżeli kilka na max. Rzecz jasna jak już zakupicie sobie umiejek po połowie, to można zacząć je maksować, ale prędzej bym nie polecał.

Walka
Podczas walki łukiem pod LPM przypisujemy Łucznictwo (Marksmanship), a pod PPM Obserwacja Zwierzyny (Study Prey). Z kolei podczas walki włócznią pod LPM nic nie przypisujemy, a pod PPM Zdjęcie (Take down). Ewentualnie jeśli macie Naszyjnik Myrmidona, to można na PPM Wir Wojny przypisać – też się dobrze sprawdzi.

Proponowane itemki
Z racji tego, że zielone przedmioty które podaje niżej są pyćko trudne do znalezienia (a wiadomo Polak leniwy jest), obok nich podaję zamiennik na fioleta. Wprawdzie niektóre statystyki przez to wam spadną, ale za to inne wzrosną.

GłowaWojenny Hełm Aresa

Hełm wprost stworzony dla postaci z Wojną i nie tylko. Z pewnością spodoba się każdemu. Można go znaleźć na całym poziomie legendarnym. Nie ma określonego miejsca gdzie dropi. Ja jednak polecam szukać go po Telkinach, Tyfonie, Hadesie i tajnym przejściu. Oprócz tego, jako hełm można zastosować też Przyłbicę Władcy Cienia - także bardzo dobrze się tu sprawdzi. Do znalezienia w IV akcie na legendzie.

NogiNagolenniki Batrachosa z dodatkiem "Nieśmiertelności"

Buty te wypadają z żab znajdujących się w Hadesie. Aby je zdobyć, polecam przeczesywać bagna na Soronis (są tam dwa duże obozy pełne tych stworów), Tsakońskie ruiny (tam też biega sporo żabek) bądź plaże w Rodos (przed wejściem do Iksyjskich lasów można spotkać drani). Pancerzyk ten wypada tylko z żab wojowników, nie magów. Zdobycie go jest trudne, gdyż ma bardzo małą szansę na wypadnięcie, niemniej jednak cierpliwość jest opłacalna. Te na screenie nagolenniki mają dodatek w postaci zdrowia (tej statystyki nigdy za wiele) i takie by było dobrze znaleźć, niemniej jednak jakie wam wypadną, takie używajcie. Buty wzmacniamy inkarnacją siły Heraklesa (I akt, legenda) z bonusem +25% obrażeń.

Zamiennikami na ten przedmiot są rzeczy z IV aktu, przy czym na epicu w tajnym przejściu szukamy Buty Czarnobrododego i Buty Smolistej Wody, a na legendzie w tym akcie Nagolenniki Argonautów i Nagolennice Zrodzonego z Ognia.

RęceKajdany Zaklinacza Kamienia z dodatkiem "Żwawości"

Ahhh najlepsze ochraniacze dla wojaków jakie można znaleźć. Wypadają z gorgon, tak więc na Parnas wyruszamy i do jaskiń marsz. Kajdanki wypadają z gorgon kolorowych, nie tych o bladej cerze (z nich kolei wypadają Ochraniacze Strażnika ale to inna bajka). Na tych wężowych kobitach trza się zatrzymać dłużej, gdyż musimy znaleźć tę zbroję z bonusem około 35% szybkości ataku. Na szczęście dodatek ten jest dość łatwo znaleźć, więc strasznie długo tam nie zabawicie. Tę część pancerza wzmacniamy inkarnacją chwały Amun - Ra (II akt, legenda) z bonusem +250 energii.

Zamiennikiem na tę część zbroi są Karwasze Zdobywcy (I akt, legenda).

TorsKirys Ismeny z dodatkiem "Nieśmiertelności"

Nie wiem jak wam, ale mnie się ten napierśnik ma bardzo podoba. Jako bazową statystykę ma odporność i dodatkowe obrażenia, więc jak chcemy obrażenia podwyższyć i ładnie wyglądać to nic nie przebije tego (no może z wyjątkiem Płaszczu Watażki gdyż też jest całkiem wporzo). Kirys wypada z żeńskiej odmiany centaura zwanej lamia. A te z kolei grasują zaraz za Gajem Medei w lokacji zwanej Soronis (są jeszcze inne miejsce gdzie biegają te paskudy, ale na Soronis jest ich najwięcej). Jak chcecie to rozwalajcie wszystkie lamie i szukajcie pancerza, jednak trza przyznać, że bardzo wyróżnia się z tłumu. Stąd też można biegać pomiędzy lamie i ubijać tylko te z niebieskim pancerzem. Jak znajdziecie już takie cudo jak na screenie, to wzmocnijcie inkarnacją siły Heraklesa (I akt, legenda) z bonusem +25% obrażeń.

W przypadku tej postaci zamiennikiem na tę zbroję jest Zbroja Tropiciela (I akt, legenda) bądź Zbroja Myśliwska Chana (III akt, epic). Oprócz tego na klatę da się też założyć Zbroję Achillesa i Zbroję Peleusza - do znalezienia w I akcie na legendzie. Dodatkowo mocnym napierśnikiem który tu pasuje jest Napierśnik Legionisty (IV akt, legenda).

BrońChtoński Szpikulec z dodatkiem "Żwawości"

Jeśli chodzi o obrażenia, to nic nie przebije tej dzidy(no może Ciernisty Kafar ale to inna bajka). Do tego wypada nader często i ze znalezieniem nie będzie kłopotu. Gorzej z samymi melenidami, gdyż potrafią zaleźć za skórę. Ale gdzie problem, to też i jest rozwiązanie. Wystarczy kupić dowolne dwa pierścienie i naszyjnik od handlarza, a potem wzmocnić je legendarną cierpiącą duszą z bonusem do zmniejszenia obrażeń od nieumarłych, demonów i istot magicznych. I koniec kłopotu. Włócznie wzmacniamy inkarnacją męstwa Achillesa (I akt, legenda) z bonusem +35% szybkości ataku.

Zamiennikiem na tę dzidę jest Włócznia Driady bądź Ostatni Cesarz - obie do znalezienia w IV akcie na legendzie. Można też zastosować dzidę z II aktu o nazwie Włócznia Onurysa, albo troszkę włóczni z I aktu na legendzie, a są to 
* Gniew Aresa
* Rożen Telamona
* Jesionowa Włócznia Peleusza
* Włócznia Achillesa


ŁukNadprzyrodzony Łuk z dodatkiem "Unicestwienia"

Nie jest to najsilniejszy łuk dostępny w grze, jednak jego moc tkwi w szybkości ataku. Na tej małej zabawce można wycisnąć naprawdę sporą szybkość. A to w walce potężna rzecz. Broń ta wypada z pustynnych jeźdźców, którzy w II akcie się znajdują. Znacie zadanie poboczne „Problemy karawany”? No to już wiecie gdzie szukać łuku. Po znalezieniu wrzucamy do niego inkarnację cięciwy Artemidy (I akt, legenda) z bonusem +35% szybkości ataku.

Zamiennikiem na tę broń jest Cięciwa Ostrz, Sybaris i Dziurkacz Chthonów. Do znalezienia w IV akcie na legendzie. Na uwagę zasługują też dwa łuki z I aktu na legendzie, a są to Srebrny Łuk Artemidy i Wygięty Łuk Apollina.

Od razu chciałem zaznaczyć, że jeśli nie podoba się komuś uzbrojenie podane wyżej bądź są problemy z jego zdobyciem, to polecam nachapać się forsy ile wlezie, dorzucić do tego kroplę cierpliwości i odwiedzać często handlarzy na legendzie w ostatnim akcie. Zdziwilibyście się, jakie mocarne wyposażenie można sobie kupić . Szczególnie wypatrujcie przedmiotów z dodatkami Brawury, Spustoszenia, Weterański, Nieustępliwy, Żwawości, Chaosu, Morderczy, Tyrana, Unicestwienia, Bezlitosny, Cyklopi, Herkulejski, Uczty, Pożarcia - zarówno z jednym takim dodatkiem, a jak się da, to najlepiej z dwoma. Tanie to nie będzie, ale trud jest bardzo opłacalny.

TarczaNiezłamana Wola Żołnierza z dodatkiem "Nieśmiertelności"

Ktoś kiedyś zapytał mnie „Kreciuch skąd masz takiego ogórka”, to odpowiedziałem mu „na formicydach znalazłem”. Jak chcemy sobie podnieść zdolność do obrony, to nie ma nic lepszego niż ta tarcza. Może i za ładna nie jest, ale statystyki ma świetne. W celu zdobycia najlepiej jest przeczesywać Ampeliańskie jaskinie znajdujące się za Gajem Medei – jest tam pełno robali od których wypada owy oręż. Widoczna na screenie ma bonus w postaci zdrowia. Relikt na tarczę to inkarnacja cienia Hektora (IV akt, legenda) z bonusami +50% odporności na oszołomienie, +40% odporności na wyssanie energii oraz oraz +1,0 regeneracji zdrowia na sekundę.

Zamiennikiem na tą tarczę jest Aionios (IV akt, legenda)

Pierścienie – 2x Wola Apollina

Chcesz zapewnić sobie super kopniaka do obrażeń kłutych? Nie ma nic lepszego jak Wola Apollina. Do tego odporności i inne bajery i aż się ciśnie na ustach – muszę go mieć! Gdzie zdobyć? Szukamy go po całym poziomie legendarnym. Ja polecam greckiego Telkina odwiedzić.

 

NaszyjnikNaszyjnik Myrmidona

Zapewnia dobre odporności i niemały dodatek do obrażeń, czyli wszystko to, co każda postać na dwie bronie zawsze potrzebuje. Do znalezienia na całym poziomie legendarnym.

Artefakt
Gwiazda Isztar

Tajemna formuła do zrobienia artefaktu wypada w – cóż za niespodzianka – IV akcie na legendzie, czyli Hadesie. I znowu trza biegać na biednego boga umarlaków bądź tajne przejście. Widoczna na screenie gwiazdka ma bonus za kompletność 18% odporności na żywioły.

Poniżej zestawienie składników wymaganych do stworzenia artefaktu - owocnych poszukiwań >:D

Złoto
5 325 000

Artefakty

* Pięść tyrana (I akt, legenda)
* Lwie serce
(I akt, epic)
* Maska zdobywcy (I akt, legenda)
* Jądro Mroku
(I akt, epic)
* Pięść gromu (I akt, legenda)
* Kula lawy
(I akt, normal)
* Księga przemiany (II akt, epic)
* Cień kruka (I akt, epic)
* Hebanowa kula
(III akt, epic)

Relikwie

* Inkarnacja ostrza Tanatosa – Kompletny relikt (IV akt, legenda)
* Ucieleśnienie piorunu Zeusa – Kompletny relikt (I akt, epic)

* Inkarnacja piorunu Zeusa – Kompletny relikt (I akt, legenda)
* Inkarnacja rozlewu krwi Yen – Lo – Wanga – Kompletny relikt (III akt, legenda)

* Inkarnacja gniewu Aresa – Kompletny relikt (IV akt, legenda)
* Esencja ognia Prometeusza – Kompletny relikt (I akt, normal)

* Ucieleśnienie Udżat Horusa – Kompletny relikt (II akt, epic)
* Ucieleśnienie lustra Archimedesa – Kompletny relikt (I akt, epic)

* Ucieleśnienie wdzięku Guan – Yu – Kompletny relikt (III akt, epic)
* Ucieleśnienie gniewu Aresa – Kompletny relikt (IV akt, epic)
* Ucieleśnienie złotego runa – Kompletny relikt (I akt, epic)
* Ucieleśnienie męstwa Achillesa – Kompletny relikt (I akt, epic)

Amulety

* Epicki sztywny pancerz – Kompletny amulet (II akt, epic)
* Skóra dzika – Kompletny amulet (I akt, normal)

* Sztywny pancerz – Kompletny amulet (II akt, normal)
* Epicki wstrętny wysięk – Kompletny amulet (II akt, epic)
* 2x Epicka skorupa żółwia – Kompletny amulet (I akt, epic)
* Epicki szablowy pazur – Kompletny amulet (III akt, epic)


Zwoje

* Potężny zwój zemsty – Ekwipunek (cały epic)
* Potężny zwój wampiryzmu – Ekwipunek (cały epic)
* Potężny zwój dżina - Ekwipunek

Jak nie traficie bonusu do odporności na żywioły, to można to zostawić, albo
a) można składniki do stworzenia arta poszukać jeszcze raz
b) zaraz przed stworzeniem zrobić backup postaci. W razie czego można go przywrócić i robić artefakt tak długo, aż znajdziemy upragniony bonus.
c) po stworzeniu użyć programu TQVault i za jego pomocą zmienić bonus za kompletność

Po więcej info zapraszam na forum - tam się należy pytać co i jak.

Z cyklu Talos poleca
Do artefaktu można także zastosować bonus +315 zdrowia, a do relikwii na tarczę bonus za kompletność +450 zdrowia także jest spoko.

Rozdysponowanie punktów cech
Punkty inwestujemy w siłę i zręczność. Najlepiej polecam do 55 poziomu ładować w siłę i zręczność w stosunku 1:1, a potem to tak
a) dla zwiększenia ofensywy następne punkty w siłę
b) dla zwiększenia defensywy następne punkty w zręcznośc
c) dla zachowania równowagi, po równo w siłę i zręczność

Pamiętajcie też, że punkty cech można zresetować za pomocą programu Defiler (dostępny w dziale Download), więc jak coś się zepsuje to nie ma się co zamartwiać. W razie problemów z tymże programem zapraszam na forum.

Screen
Poniżej screeny przykładowego mściciela opartego na powyższym buildzie. Postać wykonałem za pomocą programu Defiler. Najpierw mistrzostwa na max poziom, potem punkty cech pod wyposażenie, a co mi zostało, to po równo w siłę i zręczność

Wersja z łukiem




Wersja z dzidą i tarczą



Plusy i minusy
+ Zaklęcie Ziemi ładnie podnosi obrażenia
+ możliwość wykorzystania naszego pomocnika jako przynęty
+ Zaklęcie Ziemi po aktywacji dodaje efekt ognistych strzał - coś pięknego

- na włóczni nie ma co przypisać na LPM, co może wnerwić
- postać jest troszkę nudna, dlatego mało kto ją wybiera

Uwagi końcowe

* info o zielonych przedmiotach występujących w artykule (dla zainteresowanych) 

http://titanquest.gram.pl/faq.php?cat_id=10

* to co widać wyżej, to sposób rozwoju, który pozwoli się cieszyć buildem. Jeśli chcecie wycisnąć więcej, bądź macie lepszą koncepcję na postać, to zmieńcie co wam się nie podoba i już.

* jak macie problem z doborem odpowiedniej dla siebie postaci albo nie wiecie, w co zainwestować, to nie pisać mi tego w komentarzach, ale w specjalnie przygotowanym do tego wątku. Niżej link 

http://titanquest.gram.pl/forum/viewthread.php?thread_id=709&

Każdy komentarz odbiegający od tej reguły będzie kasowany, a autor zarobi bana na 24 godziny. Rzecz jasna po tym czasie konto będzie znów aktywne, ale administracja ma dobrą pamięć i zapamięta z łatwością takiego delikwenta i będziemy się baczniej mu przyglądać. Jak nie chcesz się narazić, to stosuj powyższą zasadę, a wszystko będzie OK.

I jeszcze na koniec
Specjalne podziękowania dla Talos-Legendarny automatoi za wszelkie porady i wskazówki, dzięki którym udało mi się poprawić build i teraz można go oglądać w całej okazałości. Odwaliłeś chłopie kawał dobrej roboty i jestem ci za to dozgonnie wdzięczny.

 

Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Facebook Google Live Reddit Tweet This Favourites
URL:
BBcode:
HTML:
Facebook - Lubię To:


Komentarze
10664 #1 Sebaking
dnia grudzień 02 2011 14:03:15
Dlaczego nudna?
11989 #2 zxcvb
dnia grudzień 02 2011 20:57:02
Moim zdaniem zabrakło 1 punktu w forme kamienia ,ten skill jest nieoceniony ! Dodatkowo napisałeś że zaklęcie ziemi ładnie podnosi obrażenia a dałeś tylko 1 punkt?! I jeszcze jedno sprawdziłeś może mściciela na przynęte i detonacje, w połączeniu z ziemia to może sie sprawdzić?
109 #3 Kreciuch
dnia grudzień 02 2011 22:51:35
Forma kamienia na łuczniku? Troszkę to dziwne, ale punkcika mogę dać. Co do zaklęcia ziemii to dokładniej mówiąc miałem na myśli modyfikator Siarka. I nie sprawdzałem mściciela na przynętę, chociaż IMO wyjdzie shit jakich mało

@Sebaking
Ziemia nie wprowadza ciekawych ulepszeń do postaci. Sam mam takową postkę po legendzie i niestety nie jest zbyt interesująca. Wprawdzie korzystam z wyposażenia które sobie sam zrobiłem, ale i tak postać nie jest aż tak fajna jak się wydaje (chociaż ogniste strzały są genialne dla mnie).
10381 #4 olimpijczyk
dnia grudzień 03 2011 09:51:27
Ładnie 5-teczka Uśmiech
10168 #5 KOrrinus
dnia grudzień 07 2011 16:28:39
Cieszmy się i radujmy, albowiem Kreciuch znalazł w panteonie bulidów miejsce dla Mściciela.
1871 #6 Qupeek
dnia kwiecień 01 2012 11:46:08
A mściciel mag? Szeroki uśmiech właśnie takiego robię (ma 48 lvlek) i fajnie się sprawuje ;p dodam tylko , że nie dałem mu extra eq, a i bez niego daje radę Uśmiech
10168 #7 KOrrinus
dnia kwiecień 14 2012 11:52:50
Mściciel mag? Obserwacja zwierzyna ma modyfikator zmniejszający odporności wrogów, więc erupcja może szerzyć jeszcze większy mordor.
11905 #8 Talos-Legendarny automatoi
dnia maj 06 2012 16:10:52
Mściciel mag to moja pierwsza postać. Szeroki uśmiech Nie polecam.
10381 #9 olimpijczyk
dnia wrzesień 01 2012 17:17:44
Na mściciela najlepszy jest Legendarny "Wygięty łuk Apollina"
 
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
 
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 100% [1 głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [0 głosów]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
 
Shoutbox
Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 04.01.19
Żyjmy !


Awatar Piterus Piterus jest OffLine - 03.12.18
Test Szeroki uśmiech


Brak Awatara mayhem18 mayhem18 jest OffLine - 22.11.18
Przydał by sie TQ Defiler ale na androida


Awatar Serena Serena jest OffLine - 20.09.18
Witam Jak za pomocą programu Paint wkleić do fotki fragment tła tak by nie było widać brzegów wklejania czyli by fragment wtopił się w fotkę? Na razie to wygląda jak łata. Pozdrawiam


Awatar juluneczek juluneczek jest OffLine - 24.07.18
Jest dużo edytorów online,np. zmniejszacz . pl :wrzucasz oryginalne zdjęcie->określ wymiary[100x100]->w
ybierasz jakość[jeśli plik wyjdzie za duży to zmniejzasz]->odznac
zasz znak wodny->wyk


Awatar Serena Serena jest OffLine - 23.07.18
Tak wiem ale w programie Paint przy opcji zmiany rozmiaru fotki są wartości w pikselach i procentach UśmiechZawsze mam problem z ciężarem pliku.


Awatar juluneczek juluneczek jest OffLine - 23.07.18
Kliknij prawym -> właściwości -> sczegóły, i tam masz wymiary obrazka


Awatar Serena Serena jest OffLine - 22.07.18
Witam Panowie kto mi powie 14,65 KB ile to cm? Zrobiłam nowy Awatar 14,6 KB i nie wchodzi . Zaraz mnie coś trafi Pozdrawiam


Brak Awatara Bazyliszek1991 Bazyliszek1991 jest OffLine - 29.05.18
Oficjalnego spolszczenia nie ma, ale jest fanowskie które jest bardzo dobre i pokrywa praktycznie 100% tekstów z gry.


Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 12.05.18
W ogóle GD jest wreszcie po polsku?


Aby wysłać wiadomość musisz być zalogowany.

 
 
 
IRON LORE ENTERTAINMENT and the IRON LORE LOGO are either registered trademarks or trademarks of Iron Lore Entertainment, Ltd. in the United States and/or other countries, used under license.
GameSpy and the "Powered by GameSpy" design are trademarks of GameSpy Industries, Inc. All rights reserved.
THQ Nordic and the THQNordic logo are trademarks and/or registered trademarks of THQ Nordic GmbH. All rights reserved.
All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.