Zobacz temat
Akademia Titan Quest » Porady dotyczące gry » Anniversary Edition
 Drukuj temat
Najlepsze przedmioty na epiku
sajok
Forum nieco ciche, ale i tak podzielę się swoimi przemyśleniami Z przymrużeniem oka Swego czasu kiedy grałem postacią na poziomie epickim to już gdzie w okolicach początku II aktu chciałem jak najszybciej wskoczyć na legendarny, bo przecież dopiero tam są najlepsze rzeczy. Co do zasady jest to prawda. Po dłuższym obcowaniu z TQ zorientowałem się, iż kilka legendarnych (i nie tylko) przedmiotów, które możemy znaleźć już nawet na początku poziomu epickiego mogą służyć nam jeszcze długo na poziomy legendarnym a nawet do jego końca. Od tego czasu czerpię dużą przyjemność z gry na epiku, bo wiem, że całkiem nieźle można się "obłowić". Postaram się Wam przedstawić moje typy, które dotyczą w zasadzie wojaka, bo jakoś magami nie grywałem.

Zbroje:
Wybielona Zbroja Rezusa - jedna z moich ulubionych zbroi, która nie raz służyła mi do końca gry, można ją już zdobyć w Egipcie, ma kilka cennych cech, w tym odporność na żywioły, truciznę i kłute ok. 24%, bonus do szybkości całkowitej oraz bardzo przyjemny 60% bonus do obrażeń przeciwko umarlakom

Tarcze:
Tarcza Korybantów - bardzo lubię tę tarczę a to głównie ze względu na jej ofensywne umiejętności: zwiększa obrażenia kłute, fizyczne i szybkość całkowitą o ok. 15%, ponadto daje niezły bonus do odporności na kłute oraz niewielki, ale zawsze cenny bonus do zdolności do obrony
Żarłok - czasem ta tarcza też może być naszym długotrwałym kompanem a to ze względu na bardzo dobrą a często niedocenianą ofensywną zdolność do przekształcania obrażeń w zdrowie, bonus do zdolności do obrony i odporności na kłute też jest przydatny

Nagolenniki:
Nagolenniki Ateny - ach, te wspaniałe nagolenniki Z przymrużeniem oka moim zdaniem jest to najlepszy przedmiot, który możemy znaleźć na epiku i to już w Grecji a który najprawdopodobniej będziecie nosić do końca gry Uśmiech Daje dużego kopa (ok.50%) do odporności na ogień, truciznę i zimno, zwiększa też prędkość, zdolność do obrony oraz obrażenia fizyczne

Karwasze:
Tu nie ma nad czym dumać - Kajdany Zaklinacza Kamienia i tyle

Naszyjnik:
Błogosławieństwo Bogów - świetny naszyjnik głównie z powodu dużego ok. 40% bonusu do odporności na żywioły, truciznę i kłute, gdyby tak dawał jeszcze jakiś choć drobny bonus do zdolności do obrony były już idealny, do znalezienia już nawet w skrzyni Nessusa (raz mi już tam wypadł)
Karmazynowy Klejnot Cytoriusza - ten naszyjnik lądował u mnie zawsze od razu gdzieś w magicznych śmieciach w karawanie dopóki nie dowiedziałem się co znaczy wysoka zdolność do obrony (a znaczy prawie tyle co nieśmiertelność w grze), naszyjnik daje nam 300 do zdolności do obrony i to czyni go wartym uwagi, z innych wartych wspomnienia rzeczy to dodaje 500 punktów zdrowia oraz bonus do całkowitych obrażeń

Hełm:
W zasadzie nie znalazłem żadnego wartego uwagi hełmu, ale szukajcie w sklepach (i u mobów) hełmu z prefixem "święcony" - taki hełm dodaje cenną, bo rzadką odporność na obrażenia na witalność i to w granicach aż 40% oraz 1 do wszystkich umiejętności, świetny hełm

Pierścień:
Zguba Widma - w zasadzie to jedyny pierścień, który przychodzi mi do głowy i to nie legendarny a epicki (niebieski), posiada on bardzo unikatowy, bo bardzo wysoki i podwójny bonus do obrażeń przeciwko umarlakom i demonom na poziomie ok. 70% plus kilka innych mniej ważnych bonusów, pierścień ten wskazałem dlatego, iż jego zalety docenimy bardzo w Hadesie gdzie większość skubańców to właśnie demony (plus umarlak Toxeusz), poza Hadesem nie jest już tak bardzo przydatny

Broń:
Jako, że moją ulubioną bronią w TQ jest włócznia skupię się tylko na tym orężu.
Dotyk Heliosa - dzidę tę zdobyłem tylko raz i to grając w Soulviziera (nigdy jej nie znalazłem w normalnym TQ czy AE), jakież było moje zdziwienie, gdy wyczaiłem, iż to włócznia z epika i nie tylko soulvizierowa (zastąpiłem ją potem dopiero mityczną włócznią Drżąca Krew, żadna nawet legendarna nie była lepsza), Dotyk Heliosa ma bardzo cenną umiejętność, o której wcześniej wspomniałem, a mianowicie przekształcanie obrażeń w zdrowie (dygresja - jeżeli macie pecha w dropowaniu broni szukajcie broni z taką właśnie cechą w sklepach), 40% bonus do odporności na zimno i ogień, 20% szybkości do ataku oraz duży bonus do obrażeń przeciwko demonom

Amulet:
Krwawy Klejnot - w zasadzie po złożeniu tego amuletu jestem już prawie pewien, iż do końca gry raczej innego już nie będę potrzebować, gwoli pełnej prawdy to amulet ten dodaje 1 do wszystkich umiejętności Łowów a jest to moje ulubione i najczęściej wybierane mistrzostwo, ale nie to czyni ten amulet tak cenny: nie posiada jakiś specjalnych super bonusów, ale jedną wyjątkową umiejętność mianowicie podgrzanie krwi, ta zdolność aktywuje się gdy masz mało zdrowia i powoduje potężne obrażenia obszarowe (z wyjątkiem niestety umarlaków) z jednoczesnym przekształceniem zadanych obrażeń w zdrowie (moby padają jak muchy a ty odzyskujesz całe zdrowie), amulet działa jak taka wspaniała i magiczna polisa ubezpieczeniowa na życie, jeżeli jeszcze do tego wylosujesz dodatkowy bonus 25% do szybkości ataku żaden, nawet boski, amulet nie przebije Krwawego Klejnotu

To tyle moich przemyśleń. mam nadzieję, że kogoś zaciekawiły choć trochę Uśmiech
Edytowane przez sajok dnia 17-08-2017 00:54
 
Przejdź do forum:
 
Shoutbox
Brak Awatara Bazyliszek1991 Bazyliszek1991 jest OffLine - 29.05.18
Oficjalnego spolszczenia nie ma, ale jest fanowskie które jest bardzo dobre i pokrywa praktycznie 100% tekstów z gry.


Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 12.05.18
W ogóle GD jest wreszcie po polsku?


Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 12.05.18
TQ nie umarło... W to cudo gra bardzo dużo osób,i jeszcze więcej wraca. Nie wiem jak tam Grim Dawn,bowiem jakoś mi nie podszedł ten tytuł,choć to kropka w kropkę TQ tylko, że bardziej mroczny świat.


Awatar GladiatorMaximus GladiatorMaximus jest OffLine - 10.05.18
Trzeba by przemodelować całą stronę, odświeżyć itd. ale kto by się tego podjął ? ;P


Awatar GladiatorMaximus GladiatorMaximus jest OffLine - 10.05.18
dla sentymentu czy coś ;D


Awatar GladiatorMaximus GladiatorMaximus jest OffLine - 10.05.18
Proponowałbym zmienić Akademię Titan Quest na Akademia Grim Dawn , ze względu że TQ praktycznie umarł, a GD ciągle się rozwija no i jest to gra od twórców TQ , można by zarchiwizować TQ Akademia


Awatar GladiatorMaximus GladiatorMaximus jest OffLine - 10.05.18
żyjecie ;D ?


Brak Awatara Mistrzunio11 Mistrzunio11 jest OffLine - 25.03.18
Szkoda, ja niestety nie mam wystarczającej wiedzy a wprowadzać innych w błąd jakimś nieprofesjonalnym buildem nie ma sensu Pokazuje język


Awatar Piterus Piterus jest OffLine - 24.03.18
@mistrzunio11 Jak masz czas, to twórz. Ja niestety już nie mam czasu na granie, by tworzyć buildy. Smutek


Brak Awatara Mistrzunio11 Mistrzunio11 jest OffLine - 23.03.18
Będą tworzone buildy z mistrzstwem run?


Aby wysłać wiadomość musisz być zalogowany.

 
 
 
IRON LORE ENTERTAINMENT and the IRON LORE LOGO are either registered trademarks or trademarks of Iron Lore Entertainment, Ltd. in the United States and/or other countries, used under license.
GameSpy and the "Powered by GameSpy" design are trademarks of GameSpy Industries, Inc. All rights reserved.
THQ Nordic and the THQNordic logo are trademarks and/or registered trademarks of THQ Nordic GmbH. All rights reserved.
All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.