Zobacz temat
Akademia Titan Quest » Porady dotyczące gry » Immortal Throne
 Drukuj temat
Początkujący gracz i pytania
sajok
Sztandar Ci pewnie po prostu niszczyły, tak jak i Ty, możesz niszczyć ich sztandary i pułapki. Z tym balansem może masz rację a może to wynika z tego, iż akurat Twoja postać jest lepsza do walki z jednymi rodzajami mobów a drugimi radzi sobie gorzej. Mój mag masakrował umarlaki z którymi wojownik zawsze się musi trochę namęczyć, mag zaś dostawał straszne baty od łuczników makajów z którymi wojownik daje radę. Jak pisałem wyżej przede wszystkim trzeba rozwijać zdolność do obrony - to jest zdecydowanie najważniejszy priorytet defensywy każdego wojaka, potem należy rozwijać resisty a na końcu jest zbroja, która w zasadzie jakoś bardzo ważna moim zdaniem nie jest. Z resistów, oprócz klasycznych, faktycznie ważny jest na stun, ale wystarczy mieć możliwość go podnosić przy określonych mobach (nawet nie cały czas), tak samo jest (a może i bardziej) z odpornością na witalność - są moby przy których jest to szalenie ważna odporność (np. Hades, koniecznie szukaj w sklepach hełmów zielonych z prefixem "święcony" - baaardzo dobre hełmy tak wogóle to są). Przy Tyfonie wydaje mi się bardzo dobrze jest mieć wysoką odporność na wyssysanie życia choć jak się ma sztandar to nie ma to znaczenia Z przymrużeniem oka Jest co prawda też coś takiego jak odporność na przerwanie umiejętności, ale jakośnie zauważyłem skuteczności tego działania. Do ważnych defensywnych skilli zaliczyłbym też wspomnianą też wcześniej zdolność przekształcania obrażeń w punkty życia (nieporównywalnie lepsze od wyssysania życia)- tu jednak, żeby docenić skuteczność tej umiejętności musisz zadawać duże obrażenia, wysokość zadawanych obrażeń jest moim zdaniem ważniejsza od liczby % przekształcanych obrażeń w zdrowie.
 
macc32117
No skoro starszy smokowiec mag ma mnie na hita to chyba jednak jest coś nie tak z balansem.. A mam trochę resistów też na żywioły. A to śmieszne, bo 80% bossów to łatwizna, a taki zwykły mobek ora cię jak burą..
Edytowane przez macc32117 dnia 15-11-2018 06:55
Uśmiech
 
Crash15
Generalnie w podstawowej wersji gry z dodatkiem zarówno Zdolność do Obrony jest ważna jak i odporności na podstawowe Żywioły/Truciznę głównie z tego względu że na obrażenia z czarów obszarowych nie działa Zdolność do Obrony ani % Szans na Uniknięcie Pocisków. Drugorzędne odporności to Obrażenia Kłute (Chyba że posiadamy wysoką DA i Szansę na uniknięcie pocisków), Oszołomienie (To o czym napisałeś czyli magowie Smokowców i pare innych typów przeciwników) i Przerwanie Działania Umiejętności (Przełamanie Czaru czyli to co rzucają magowie szkieletów i przerywa wszystkie nasze buffy/aury), pozostałe odporności typu Krwawienie czy Wyssanie zdrowia jest raczej sprawą drugorzędną i potrzebną w konkretnych przypadkach walk z bossami lub podczas gry na modach trudnościowych, aczkolwiek profilaktycznie dobrze jest założyć na wojowniku Naszyjnik Myrmidona czy chociażby Przyłbicę Władcy Cienia.

Podrzucam link do spisu bossów: /titanquest.gram....p?cat_id=7
PSU: Chieftec APS-550S 550w
Mobo: AsRock ZH77 Pro3
CPU: Intel Core i5 2500k 3,40GHz
SSD: Silicon Power SSD S55 2,5" 120GB
HDD: WD Blue WD10JPVX 1TB 2,5" 5400
GPU: GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5
RAM: Kingston HyperX DDR3 8GB 1600MHz
 
sajok
Gdyby z każdym mobem było tak samo trudno to gra byłaby nudna jak flaki z olejem. Osobiście wolę taki "naruszony" balans niż gdyby wszyscy sprawiali tyle samo problemu. Te smokowce (mniemam, że chodzi o te niebieskie rzucające białe paraliżujące kule) o których piszesz rzeczywiście są trudne i zasadniczo nie wiem jaki rodzaj obrażeń zadają poza tym, że oszałamiają. Z reguły jak nie wiadomo jaki rodzaj obrażeń ktoś zadaje to są to najczęściej obrażenia od witalności (tu jednak chyba nie o tą chodzi). Jeżeli zaś chodzi o te smokowce z dzidami i przyspieszeniem to wysoka zdolność do obrony załatwia sprawę.
 
macc32117
No mnie to z jednej strony poirytowało a z drugiej śmieszyło, bo serio jeden mobek który ma cię na hita, a Tyfona zrobiłem może w jakieś pół minuty ze sztandarem (i to bez żadnych resistów na lifesteal etc.) Szeroki uśmiech .. Więc czasami po prostu ten balans jest zabawny Szeroki uśmiech . A jest jakiś spis jaka formuła z kogo dropi, to samo relikty?
Uśmiech
 
sajok
Wejdź sobie na tą stronę co Ci podawałem "tq database", tam wszystko znajdziesz.
 
Crash15
Te niebieskie smokowce, a raczej ich kule oszałamiają i tak poza tym rzucają coś na kształt odbijania obrażeń więc praktycznie tylko postać pod odbijanie obrażeń i/lub pety nie ma z nimi problemu, reszta postaci zabija siebie sama tak na prawdę. Myślę że Ameryki nie odkryję, ale przeważnie problem z danym typem przeciwników powodowany jest przez dobór mistrzostw a tym samym rodzaj obrażeń jakie zadaje nasza postać a na jakie przeciwnik jest odporny i sposób w jaki te obrażenia są zadawane tj. walka wręcz/łuk/kostur/czary/pety. Ja wychodzę z założenia że najwięcej możliwości daje jednak łuk i czary ponieważ chociażby samych bossów możemy w ten sposób zabić bez bezpośredniej konfrontacji z nimi np. Tyfon i schody + łuk w przypadku Łowów lub Szkwał w przypadku Burzy i -100% czasu regeneracji umiejętności w tym drugim przypadku.
PSU: Chieftec APS-550S 550w
Mobo: AsRock ZH77 Pro3
CPU: Intel Core i5 2500k 3,40GHz
SSD: Silicon Power SSD S55 2,5" 120GB
HDD: WD Blue WD10JPVX 1TB 2,5" 5400
GPU: GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5
RAM: Kingston HyperX DDR3 8GB 1600MHz
 
sajok
A Szkwał daje też unikanie przed atakiem żywiołami?? Tak pytam z ciekawości, bo tylko raz grałem z mistrzostwem Burzy.
 
Crash15
@sajok Szkwał daje szanse na to że przeciwnik nie trafi nas pociskiem (o ile oczywiście jest objęty wpływem jego działania), a więc wszystko to co leci w naszą stronę niezależnie od rodzaju obrażeń, czyli strzały z łuku, kosturów, Odłamki Lodu i inne odłamki, Meteoryty Tyfona, kule Smokowców i tym podobne, ale już nie na czary obszarowe typu Szkwał, lodowy obłok od bohaterów Satyrów oraz obrażenia bezpośrednie typu wyssanie życie i many Tyfona. Działa to trochę tak jak szansa na unik pocisków z tym że pocisk zmienia trajektorię lotu już w momencie wystrzelenia go.
PSU: Chieftec APS-550S 550w
Mobo: AsRock ZH77 Pro3
CPU: Intel Core i5 2500k 3,40GHz
SSD: Silicon Power SSD S55 2,5" 120GB
HDD: WD Blue WD10JPVX 1TB 2,5" 5400
GPU: GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5
RAM: Kingston HyperX DDR3 8GB 1600MHz
 
macc32117
Ogólnie zakupiłem sobie AE+Ragnarok i nie żałuje zakupu. Twórcy naprawili błędy, gra ma lepszą optymalizacje i nowy akt. Grę razem z aktem przeszedłem już na normalu i zacząłem grać na poziomie epickim. Myślałem że gra mi się znudzi i nie będzie mi się chciało grać znowu to samo po normalnym poziomie a jednak się myliłem, aa no i nowsza wersja ma fajny tryb wybierania prędkości gry co jest bardzo przydatne, gram na poziomie średnim (fast) i tak się gra bardzo wygodnie. Ale teraz przejdę do rzeczy bo mam kolejny problem, potrzebuje wydropić coś takiego jak formuła Molten Orb (po polsku to się chyba nazywa stopiona kula?) bo będzie mi ona potrzeba do budowy Artefaktu Gwiazdy Ishtar, na innej stronie przeczytałem że dropi ona na normalu na pierwszym Telkinie, ale nie wiem czy to prawda, bo dojechałem go już chyba z 30 raz i dropią inne formuły tylko nie ta, więc teraz sam nie wiem gdzie mam to badziewie wydropić -.- .
Uśmiech
 
sajok
Poniżej info z TQ Database (pewnie już widziałeś), trzy największe szanse na drop Kuli Lawy. Sądzę, że prawdziwe, bo ta receptura jest dostępna tylko na normalu. Niestety, jak masz pecha to i do ... śmierci tego nie wydropisz. Ja bym, tak na mój instynkt a nie procenty, próbował jeszcze ewentualnie u Masiki w Egipcie, bo jakoś u niej zawsze mam dobre losowania.

Megalesios ~ Telkine
Normal
chest
1.1406%
Arachne ~ Spider Queen
Normal
chest
0.8423%
Alastor ~ Scourge of Acheron
Normal
chest
0.8332%
 
macc32117
Kto to jest ta Masika?
Uśmiech
 
sajok
Masika to harpia boss, którą spotkasz wychodząc północną bramą z Memphis niedaleko za drugą w kolejności fontanną. Z jej skrzyni zawsze mi nieźle dropiło (szczególnie esencje, ale receptury też). Tylko tak się teraz kurde zastanawiam czy ona jest już na normalu czy dopiero na epiku... W sumie druga taka skrzynia to też mi się wydaje jest ta od tego wielkiego pająka Zabójcy Dzików, który siedzi w jaskini bodajże pomiędzy Spartą a Megarą (albo pomiędzy Helos i Spartą??). Obydwa te bossy i ich skrzynie są nowością AE i pewnie przez to trochę faworyzowane...
 
macc32117
W sumie tak na to patrząc to Gorgony mają więcej szans na drop tej formuły, sam telkin ma 1.14% a gorgony są 3 więc 3x 0.83 daje 2,5% no i jest kilka dużych skrzyń u nich.. Który mod zwiększył by ilość bossów? Poza tym tak z czystej ciekawości, jakie z połączeń mistrzostw, dałoby największe AoE?
Edytowane przez macc32117 dnia 23-11-2018 22:07
Uśmiech
 
sajok
Bo tak naprawdę nie należy dropić zawsze tam gdzie jest największa szansa, ale tam gdzie jest najlepszy balans pomiędzy szansą, siłą bossa, ilością skrzyń i odległością od fontanny. Jest kilka modów na zwiększenie bossów, ale ja żadnego nie używałem. Zerknij sobie w warsztat na Steamie jeżeli masz AE ze steama. Co to AoE, bo coś nie skojarzyłem?
 
macc32117
"Area of effect (or AoE) is a term used in many role-playing and strategy games to describe attacks or spells that can affect multiple targets within a specified area" . Co do tego wydaje mi się że najmocniejsze AoE ma w grze połaczenie Ducha + Burzy. Ciężko znaleźć odpowiedniego moda, xmassy powiększają ilość zwykłych mobków, a nie bossów, nawet ten największy xmass, zainstalowałem znów M4ssboss3s ale on znów dodaje za dużo, miałem około 80 gorgon w jednym miejscu, spoko rozwaliłem je chociaż padłem raz, ale no takie lagi wtedy są że to porażka Szeroki uśmiech (chyba że da się jakoś modyfikować ilość bossów w danym modzie?).. W ostateczności wyciągnę tą recepturę z itemusa, chociaż jednak wolałbym tego nie robić..
Uśmiech
 
Crash15
Trudno mi powiedzieć które połączenie mistrzostw może spisywać się najlepiej jeśli chodzi o AoE głównie z tego względu że nigdy takiej postaci nie budowałem ale jeśli miałbym wymienić mistrzostwa które by to wymaganie mogły spełniać to: Łowy (Strzały Odłamkowe), Burza (Szkwał, Gromu), Ziemia (Erupcja, Kula Ognia zadaj większe obrażenia niż Szkwał/Grom jednak nadal mają mniejszy zasięg obszarowy oraz ogłuszenie i nie dają tego % Szansy na niecelny strzał i obniżenia Zdolności do obrony), Łotrostwo (A raczej Pułapki które po maksymalnym rozwinięciu czyszczą wszystko do połowy epickiego poziomy trudności) Runy (Uderzenie Gromu przy korzystaniu z dwóch broni miotanych robi mega robotę, Sen (Zakłócenie Rzeczywistości i Fala Wypaczenia), Duch (Atak Trzech Zwoi) i to chyba tyle, Wojna, Obrona i Natura nie mają nic specjalnego w tym zakresie.

A co do samej receptury i moda to mod z dużą ilością Teklinów w pierwszym i drugim akcie na normalnym poziomie trudności oczywiście.
Edytowane przez Crash15 dnia 25-11-2018 10:24
PSU: Chieftec APS-550S 550w
Mobo: AsRock ZH77 Pro3
CPU: Intel Core i5 2500k 3,40GHz
SSD: Silicon Power SSD S55 2,5" 120GB
HDD: WD Blue WD10JPVX 1TB 2,5" 5400
GPU: GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5
RAM: Kingston HyperX DDR3 8GB 1600MHz
 
sajok
Z własnego doświadczenia Ci powiem, iż nie ma sensu takie szukanie brakującej receptury. Jak nie miałeś szczęścia to po prostu musisz odpuścić lub od razu czituj i weź ją z itemusa jeżeli Ci to zabawy nie zepsuje i sumienia nie obciąży Z przymrużeniem oka
 
Przejdź do forum:
 
Shoutbox
Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 04.01.19
Żyjmy !


Awatar Piterus Piterus jest OffLine - 03.12.18
Test Szeroki uśmiech


Brak Awatara mayhem18 mayhem18 jest OffLine - 22.11.18
Przydał by sie TQ Defiler ale na androida


Awatar Serena Serena jest OffLine - 20.09.18
Witam Jak za pomocą programu Paint wkleić do fotki fragment tła tak by nie było widać brzegów wklejania czyli by fragment wtopił się w fotkę? Na razie to wygląda jak łata. Pozdrawiam


Awatar juluneczek juluneczek jest OffLine - 24.07.18
Jest dużo edytorów online,np. zmniejszacz . pl :wrzucasz oryginalne zdjęcie->określ wymiary[100x100]->w
ybierasz jakość[jeśli plik wyjdzie za duży to zmniejzasz]->odznac
zasz znak wodny->wyk


Awatar Serena Serena jest OffLine - 23.07.18
Tak wiem ale w programie Paint przy opcji zmiany rozmiaru fotki są wartości w pikselach i procentach UśmiechZawsze mam problem z ciężarem pliku.


Awatar juluneczek juluneczek jest OffLine - 23.07.18
Kliknij prawym -> właściwości -> sczegóły, i tam masz wymiary obrazka


Awatar Serena Serena jest OffLine - 22.07.18
Witam Panowie kto mi powie 14,65 KB ile to cm? Zrobiłam nowy Awatar 14,6 KB i nie wchodzi . Zaraz mnie coś trafi Pozdrawiam


Brak Awatara Bazyliszek1991 Bazyliszek1991 jest OffLine - 29.05.18
Oficjalnego spolszczenia nie ma, ale jest fanowskie które jest bardzo dobre i pokrywa praktycznie 100% tekstów z gry.


Brak Awatara Konradiusz Konradiusz jest OffLine - 12.05.18
W ogóle GD jest wreszcie po polsku?


Aby wysłać wiadomość musisz być zalogowany.

 
 
 
IRON LORE ENTERTAINMENT and the IRON LORE LOGO are either registered trademarks or trademarks of Iron Lore Entertainment, Ltd. in the United States and/or other countries, used under license.
GameSpy and the "Powered by GameSpy" design are trademarks of GameSpy Industries, Inc. All rights reserved.
THQ Nordic and the THQNordic logo are trademarks and/or registered trademarks of THQ Nordic GmbH. All rights reserved.
All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.